09. rujna 2025 | 17:30 sati
09/25
Anita Krmek
/ Salon 33 /
Jelena Babić
/ Salon 33 /
Marja Mia Kolendić
/ Salon 33 /
Retail dizajn u današnjem dinamičnom tržišnom okruženju postao je jako važan jer ne samo da definira fizički prostor, već aktivno oblikuje i iskustvo korisnika, njihov emotivni angažman te percepciju brenda. Prostor prodaje više nije pasivni okvir za izlaganje proizvoda, već postaje dinamična platforma za interakciju, emocionalnu komunikaciju i stvaranje trajnih veza između brenda i potrošača.
U utorak, 9. rujna u 17:30 sati, u Uraniji – prostoru kreacije, arhitektice Anita Krmek, Jelena Babić i Marja Mia Kolendić, suosnivačice zagrebačkog studija Salon 33, kroz kritički i arhitektonski pristup predstavit će složenost retail dizajna na primjerima svojih projekata: showroom Fercera i DermaCare beauty centar.
Retail prostor je danas polivalentan: osim što mora osigurati efikasnu prezentaciju proizvoda, on aktivno gradi narativ brenda kroz prostornu dramaturgiju, materijalnost, svjetlo i tokove kretanja korisnika. U svijetu gdje digitalna iskustva dominiraju, fizički prodajni prostor mora ponuditi dodatnu vrijednost - autentično iskustvo koje angažira sva osjetila i poziva na emocionalni odgovor. Tako je dizjan prodajnog prostora most između marketinške strategije i korisničke psihologije.
Projektiranje takvih prostora zahtijeva detaljno razumijevanje ponašanja potrošača, interdisciplinarni pristup koji integrira marketinške ciljeve, vizualnu komunikaciju, ergonomiju i suvremene tehnološke integracije. Salon 33 u svojim projektima pokazuje kako prostorna organizacija i materijalna paleta mogu naglasiti ekskluzivnost brenda, dok istovremeno stvaraju ugodne i funkcionalne ambijente koji potiču korisnički angažman.
Showroom Fercera primjer je kako luksuzni brand može kroz arhitektonski dizajn artikulirati svoju vrijednost i diferencirati se na tržištu. DermaCare beauty centar ističe se kao prostor koji svojim dizajnom aktivno doprinosi osjećaju ugode, povjerenja i privatnosti, što su ključni elementi u industriji zdravlja i ljepote.
Na predavanju će se kritički analizirati i suvremeni izazovi u retail dizajnu, poput integracije digitalnih tehnologija, održivosti te prilagodbe novim modelima potrošnje, gdje korisničko iskustvo postaje centralni fokus dizajnerskog procesa.
Ova Kreativna Ura nije samo prezentacija projekata, već dublja refleksija o tome kako arhitektura može oblikovati nevidljive aspekte potrošačkog iskustva, pretvarajući prodajni prostor u strateški alat brenda i mjesto socijalne interakcije u fizičkom svijetu.
Urikač
10/25
Milan Stefanović
10/25
ZvUQ (Zagreb Unlimited Quintet)
10/25
dr. sc. Ana Šverko
Damir Gamulin
10/25
Mate Picukarić - Maali
07/25
Nenad Vukušić
06/25
Ansambl Synchronos
06/25
Joanna Swiderska
Renata Zorić
Jeffrey Huyghe
06/25
Dean Franić
Anja Filipec
Tana Gerenčer
05/25
Edin Karamazov
Melita Ivković
04/25
Jure Živković
Aljoša Kotnjek
03/25
Ansambl Synchronos
03/25
Vanja Žanko
Marko Tadić
Saša Begović
02/25
Zagreb Klezmer Trio
02/25
02/25
Jelena Bando
Tea Ujević
01/25
Stanislav Habjan
Dubravka Zima
Branko Čegec
Katarina Mažuran
Jagna Pogačnik
Sven Popović
Nenad Rizvanović
12/24
Klapa Dišpet
09/24
07/24
07/24
Broj mjesta je ograničen, pa vas molimo da rezervirate svoje mjesto ovdje. Ulaz je slobodan!